Vragen en meldingen over afval

Wij begrijpen dat er over de afvalinzameling vragen kunnen bestaan. Of dat de regels van Omgekeerd Inzamelen nog niet helemaal duidelijk zijn. Op deze pagina helpen wij u verder.

Meldingen

Gaat de ondergrondse container niet open? Neem contact op met de gemeente Arnhem: 0900-1809 of doe een melding via www.arnhem.nl/melding
Afval in de openbare ruimte of naast ondergrondse containers? Wij stellen het op prijs als u dit meldt via www.arnhem.nl/melding Zie ook: Hoe gaan we om met Verkeerd aangeboden afval?

Informatie

De ophaaldagen voor uw afval kunt u vinden op: www.arnhem.nl/afvalwijzer.

Heeft u specifieke vragen over de afvalinzameling op uw adres:
zoals als uw container niet is geleegd of uw afval niet is opgehaald, aanvragen minicontainer, vragen over inzameldagen etc., neem dan contact op met SUEZ , via tel. 026-4460 490 of via www.afvalbalie.nl

Op www.afvalbalie.nl kunt u terecht voor de volgende zaken:

  • aanvragen afvalpas
  • afspraak maken voor het ophalen van grof huisvuil en grof tuinafval
  • aanvragen minicontainers / omruilen minicontainers
  • meldingen aan SUEZ over de afvalinzameling

Grote elektrische apparaten en herbruikbaar huisraad kunt u laten ophalen door 2Switch via  www.2switch.nl of tel. 0900-0205.

Heeft u hulp nodig bij het wegbrengen van uw restafval? De ondergrondse containers voor restafval zijn op loopafstand te vinden. Heeft u problemen om het afval zelf weg te brengen? Probeer dan te kijken of bijvoorbeeld buren, vrienden of familie u kunnen helpen. Komt u er niet uit? Maak dan een afspraak met het wijkteam. Zij denken met u mee. Voor het maken van een afspraak belt u  tel. 088-226 0000.

Algemeen

Komt u er niet uit? Neemt u dan contact op met de Klantenservice van de gemeente Arnhem tel. 0900-1809. Daar helpen ze u graag verder.

Uitgelicht

Wat vindt u van onze website?