Uitnodiging ontbijtbijeenkomst gemeentelijk inkoopbeleid

Bent u een Arnhemse ondernemer? Dan nodigt de gemeente Arnhem u van harte uit voor een ontbijtbijeenkomst over het gemeentelijk inkoopbeleid.

Als gemeente hechten we er waarde aan om zoveel mogelijk zaken te doen met lokale ondernemers. Jaarlijks worden er voor miljoenen aan producten en diensten ingekocht. We vinden het daarom belangrijk dat u als Arnhemse ondernemer weet hoe het inkopen van deze producten en diensten in zijn werk gaat. En uiteraard of en hoe u kans maakt om leverancier van de gemeente te worden. We organiseren daarom een ontbijtbijeenkomst voor Arnhemse ondernemers. Hierbij leggen we uit hoe ons inkoopbeleid is georganiseerd en welke spelregels er gelden. Bij de bijeenkomst kunt u bij ons terecht met vragen, of aangeven welke drempels u mogelijk ervaart. Doel van de bijeenkomst is gezamelijk werken aan onze gedeelde ambitie: een florerende Arnhemse economie.  

Locatie en tijd

De bijeenkomst vindt plaats op 26 maart a.s. in de burgerzaal van het stadhuis van de gemeente Arnhem, aan de Koningstraat 38. Vanaf 7.45 uur kunt u binnenlopen en staat het ontbijt klaar.

Programma 

Tijd

Programmaonderdeel

7.45 uur Inloop met ontbijt 
8.15 uur Welkom Jan van Dellen, wethouder economische zaken

8.25 uur

9.00 uur

Inleiding door Coen Gribbroek, strategisch inkoopadviseur gemeente Arnhem

Deelsessies met als thema’s Diensten, Levering, Grond, Weg & Waterbouw en Civiel


Aanmelden 

Wilt u aan de bijeenkomst deelnemen? Dan vragen we u zich aan te melden. Dit kan door uiterlijk 18 maart een mail te sturen naar rosa.sanders@arnhem.nl. Vermeld bij uw aanmelding namens welke organisatie u aanwezig bent en aan welke van de 4 deelsessies u wilt deelnemen. 

Parkeren

Parkeren kan vlakbij het stadhuis in parkeergarage Q-park aan de Broerenstraat 51. Het stadhuis is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Uitgelicht

Uw Reactie
Uw Reactie